11/03/2022

President Peter Scholten overhandigt de donatieAfgelopen vrijdag 11 maart heeft de Lionsclub Voorne Putten donaties overhandigd aan de Voedselbank in Brielle en Hellevoetsluis.

De gelden hiervoor werden opgebracht door een online wijn verkoopactie in December 2021 met mede sponsoring van wijnkoperij Ton Grauss in Zuidland.

De president van de Lionsclub Voorne Putten, Peter Scholten, overhandigde  een cheque van 1000 Euro aan Carla Lankau van de Voedselbank Brielle, en een cheque van 3000 Euro aan Karin de Groot van de Voedselbank Hellevoetsluis. Dit naar rato van het klantenbestand.