16 augustus 2022 tot 31 oktober 2023
Helinium Hellevoetsluis

Lions Club Voorne Putten Goede Doelen Quiz

De Lionsclub Voorne Putten zal voor de TWINTIGSTE keer de "Lions Goede Doelen Quiz" organiseren.

Doet u ook mee? Meldt vandaag nog een team aan! Vanwege het corona virus heeft het even geduurd om een nieuwe datum te plannen, maar het is gelukt! Zet de datum in uw agenda:

Vrijdagavond 13 oktober 2023

De kennisslag zal wederom plaatsvinden in de aula van scholengemeenschap Helinium te Hellevoetsluis. Wij vragen u met één of meer teams mee te doen en mee te dingen naar de felbegeerde regionale wisseltrofee!
Tevens steunt u er Fietsmaatjes Voorne aan Zee mee. Zij koppelen vrijwilligers, die wel zelfstandig kunnen fietsen aan gasten die niet meer zelfstandig kunnen fietsen. Samen maken zij heerlijke fietstochten op een duofiets met elektrische trapondersteuning. Zo genieten ze van onderlinge gesprekken, de omgeving en zijn ze lekker in beweging!

Aanmelden Teams

De quiz staat open voor teams van vier personen. U kunt zich, onder vermelding van teamnaam, teamleden en uw contactgegevens per e-mail aanmelden bij Edward Brans: e.m.brans@gmail.com
Het inschrijfgeld bedraagt € 120,00 per team

Wij kijken uit naar uw komst!

Aanmelden mag ook via ons aanmeldformulier.